قرآن ارزان یا قرآن نفیس برای سفره عقد؟ پرسشی که می تواند یکی از دغدغه های زوج های جوان باشد.

در حالیکه گرانی و تورم، دامنگیر کالاهای مختلف فرهنگی، خصوصا کتاب هم شده و اگر این روزها کسی برای خرید کتاب مراجعه کند، قیمتها او را شگفت زده می کند. قیمت کتابهای نفیس مثلا قیمت قرآن های نفیس هم افزایش دور از انتظاری داشته است. آری، امروزه یک قرآن نفیس قیمت میلیونی دارد.
در این شرایط آیا یک زوج جوان که در آغاز تدارک آیین های ازدواج خود هستند و برای تیمّن و تبرک زندگی خود در اولین گام، سراغ خرید قرآن سفره عقد می روند، باید با ملاحظات اقتصادی و در تلاش برای کاهش هزینه های ازدواج به دنبال خرید یک قرآن ارزان باشند یا یک قرآن نفیس را انتخاب کنند؟ جملاتی از این دست را بسیار شنیده ایم که؛ «مهم این است که قرآن خوانده شود و نیاز نیست که نفیس باشد» ، «جوانها هزینه های ازدواجشان زیاد است، ضرورتی ندارد که یک قرآن گران قیمت بخرند»، « با این خانه های کوچک و آپارتمانی، یک قرآن کوچک جیبی هم کافی است»، « اگر قرآن عروس، نفیس باشد، می رود توی طاقچه و خوانده نمی شود»، « یک قرآنی بگیرید که جمع و جور باشد، سبک باشد، خوش خط باشد و دم دست استفاده شود» اینها بخشی از توصیه های رایج برای خرید قرآن سفره عقد بود. اما لازم است که چند حقیقت پنهان مانده را هم یادآوری کنیم؛

شما می توایند قرآن عروس را به صورت اینترنتی از فروشگاه قرآن عروس با تخفیف ویژه خریداری نموده و در هر کجای ایران که هستید، درب منزل تحویل بگیرد.

ست قرآن و حافظ

3.600.000 تومان
توضیحات محصول در بين مسلمانان خريد قرآن براي مراسم مختلف از اهميت زيادي برخوردار است. اگر مي خواهيد براي مراسم

قرآن سفید عروس جعبه دار

3.300.000 تومان
در بين مسلمانان خريد قرآن براي مراسم مختلف از اهميت زيادي برخوردار است اگر مي خواهيد براي مراسم نامزدي و

قرآن سفید قابدار

950.000 تومان
در بين مسلمانان خريد قرآن براي مراسم مختلف از اهميت زيادي برخوردار است. اگر مي خواهيد براي مراسم نامزدي و

این قرآن به خصوص عضو شایسته تمام رخدادهای مهم زندگی زوجین است؛ در خنچه نامزدی هست. اولین چیزی است که عروس و داماد هنگام چیدمان جهیزیه به خانه زندگی مستقل خود میبرند، هنگام خوانده شدن خطبه عقد لازم است که عروس و داماد به آیاتی از این قرآن نگاه بیندازند و علاوه بر سفره عقد، عضو ثابت سفره هفت سین هرساله خانواده است.
و اما مهمترین مطلب این مقاله به عنوان سخن پایانی یادآوری این اصل مهم است که مبادا در ظاهر و شکل و قالب قرآن سفره عقد متوقف شویم و فراموش کنیم که برکت واقعی این موهبت الهی وقتی شامل زندگی ما می شود که با کمک گرفتن از آموزش های آن برنامه زندگی خود را تنظیم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید