مراکز فروش قرآن در تهران کجا هستند؟ قرآن عروس را از کجا بخریم؟ اینها سوالاتی است که اکثر زوج های جوان در روزهای آغازین برنامه ریزی برای ازدواج با آن مواجه می شوند. اکثر دختران و پسران جوان این سرزمین به امید جلب و جذب برکت و رحمت الهی به زندگی مشترکشان در اولین گام و حتا قبل از انتخاب حلقه ازدواج سراغ خرید قرآن عروس برای جشن نامزدی یا برای سفره عقد خود می روند. در همین لحظه است که از خود می پرسند مرکز خرید قرآن در تهران کجاست؟ این مقاله با هدف آشنایی با مراکز فروش قرآن در تهران و نیز آشنایی با شیوه های دیگر خرید قرآن برای سفره عقد تنظیم شده است.
برای زوج های جوانی که قصد خرید قرآن نفیس به عنوان قرآن عروس را دارند، اولین و ساده ترین گزینه خرید اینترنتی است اما گرچه سازوکارهای نظارتی و اقدامات مرکز توسعه تجارت الکترونیک مانند الزام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی نگرانی های زیادی را برطرف کرده و دیگر کمتر کسی به واسطه نگرانی از پرداخت اینترنتی از خرید خود صرف نظر می کند، وقتی صحبت از خرید یک قرآن نفیس برای سفره عقد باشد، خرید اینترنتی انتخاب جذاب و دلچسبی نیست زیرا خریداران تمایل دارند این مورد را حضوری معاینه، مقایسه و سپس انتخاب و خریداری نمایند، چه بسا خرید قرآن عروس برای بسیاری از خانواده های سنتی تشریفات خاص خود را دارد و با حضور جمعی از بزرگترهای دو خانواده و با تبرک حضور ایشان انجام می شود. بی تردید خرید قرآن عروس متمایز از سایر خریدها و به اندازه خرید حلقه ازدواج مورد توجه خانواده هاست. چرا که قرآن عروس هم مانند حلقه ازدواج یکبار برای تمام زندگی مشترک خریداری می شود و دومی ندارد.
گرچه کتاب فروشی های بسیاری مثلا شهرکتاب ها در تمام سطح شهر پراکنده اند و حتا در سراسر میدان انقلاب کتاب فروشی های مختلف حضور دارند، اما نوعاً در موضوع قرآن عروس تنوع کافی ندارند، مضاف براینکه رفت و آمد به جایی مانند میدان انقلاب که در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، کمی کار را پیچیده می کند؛ مشکل ترافیک مرکز شهر و پیدا کردن جای پارک برای خودرو شخصی فاکتور کم اهمیتی نیست. مثلا در محله شاه آباد در انتهای خیابان جمهوری و نرسیده به میدان بهارستان تعدادی فروشگاه از سالهای دور در همسایگی فروشگاه های تولید و عرضه کارت عروسی، به فروش قرآن عروس مشغولند و تنوع خوبی هم دارند ولی کماکان مشکل تردد در طرح ترافیک و محدوده پرازدحام مرکز شهر و نیز گرفتاری جای پارک را پیش روی دارند.

شما می توایند قرآن عروس را به صورت اینترنتی از فروشگاه قرآن عروس با تخفیف ویژه خریداری نموده و در هر کجای ایران که هستید، درب منزل تحویل بگیرد.

ست قرآن و حافظ

3.600.000 تومان
توضیحات محصول در بين مسلمانان خريد قرآن براي مراسم مختلف از اهميت زيادي برخوردار است. اگر مي خواهيد براي مراسم

قرآن سفید عروس جعبه دار

3.300.000 تومان
در بين مسلمانان خريد قرآن براي مراسم مختلف از اهميت زيادي برخوردار است اگر مي خواهيد براي مراسم نامزدي و

قرآن سفید قابدار

950.000 تومان
در بين مسلمانان خريد قرآن براي مراسم مختلف از اهميت زيادي برخوردار است. اگر مي خواهيد براي مراسم نامزدي و

نمایشگاه دائمی قرآن و عترت واقع در خیابان زمرد پاسداران (شهید ناطق نوری) نه تنها در بستر فروشگاه قرآن عروس به آدرس Quranaroos.com بلکه در یک نمایشگاه دایمی بزرگ که به شکلی تخصصی بر عرضه انواع قرآن تمرکز دارد، تمام مشکلات پیش گفته را یکجا پاسخ داده و تمام نیازهای زوج های نازنین را تامین نموده است. مهمترین مزایای خرید قرآن عروس از نمایشگاه دایمی قرآن و عترت به شرح ذیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید